Rólunk - Shadow Balance

AFR előtétrendszer

KONZORCIUMI TAGOK

bankinformatikai tanácsadó, szolgáltató

RATE Software Kft.

Legfontosabb tevékenységünk: pénzintézetek üzleti-ügyviteli folyamatait támogató szoftverek tervezése, fejlesztése, bevezetése, és követése.

Cégünk több mint tíz éve nyújt segítséget a Magyarországon működő pénzintézeteknek az általuk használt (vagy használni kívánt) informatikai rendszerek tesztelésében, fejlesztésében, karbantartásában.
Alakulásunk óta folyamatos kapcsolatban állunk a Bankközi Informatikai Szolgáltató Zrt.-vel, 2004-től az Erste Bank Zrt. is állandó megrendelőnk.

Működésünk során alaposan megismertük a pénzintézetek üzleti-ügyviteli folyamatait, így mára már igazi szakértőjévé váltunk e területnek. Specialitásunk a banki hitelezési, egyéb front-office folyamatok szoftveres támogatása, valamint KHR rendszerhez lekérdező és automatikus karbantartó biztosítása.

Büszkék vagyunk arra, hogy szoftvereinket számos, a piac élvonalába tartozó hazai és nemzetközi vállalat használja.
Saját fejlesztésű rendszereinknél nagy hangsúlyt helyezünk a rendszertervezésre, a dokumentálásra és a tesztelésre.
Minőségpolitikánk célja a hibamentes, megbízhatóan működő, a felhasználói igényeket és követelményeket kielégítő programrendszerek telepítése, fejlesztése, bevezetése és támogatása a tervezett költség-ráfordítási és határidőkereteken belül.

AFR projekten belüli szerep: a RATE mint fővállalkozó felelős a projekt sikeréért, rendszerszervezési és tervezési feladatokat végez.

Digitális Banki Rendszerek Kft.

Az elsők között ismertük fel (1998-ban), hogy az elektronikus csatornák kiszolgálásához egy speciális előtétrendszer bevezetése a leghatékonyabb megoldás, és kifejlesztettük a GEBS rendszert (Global Electronic Banking System), amely a különböző elektronikus csatornák közös tranzakciókiszolgálójaként került bevezetésre. A kártyatranzakciók mellett mobilbank, telebank és ügyfélterminál rendszereket szolgált ki.

Cégünk, a Digitális Banki Rendszerek Software és Hardware Fejlesztő Kft. 1992-ben alakult. A pénzintézeti múlttal rendelkező, így banki és banki számítástechnikai gyakorlatot szerzett tulajdonosok a cég tevékenységének célját az egyedi igényeknek megfelelő – elsősorban banki felhasználásra fejlesztett – szoftverek fejlesztésében, saját ötleten alapuló célhardverek és eljárások kidolgozásában, a nemzetközi piacon megjelenő trendek naprakész követésében és adaptálásában határozták meg.

Rendszereink értékesítésével feladatunkat nem tekintjük befejezettnek. Garanciális és garancián túli szervizellátással, átalánydíjas karbantartási, maintenance és teljes support szolgáltatással, a rendszerek bővítési, fejlesztési javaslataival folyamatosan vevőink rendelkezésére állunk.

Megrendelőink elsősorban a hazai bankvilág kiemelkedő szereplői. Bízunk benne, hogy sikereikhez mi is hozzá tudunk járulni termékeinkkel, szolgáltatásainkkal.

Projektjeink megvalósulását – minőségi feltételeknek és szabványoknak megfelelő termék létrehozása céljából – a minőségbiztosítási vezető végig figyelemmel kíséri. A minőségi munka garanciája a 2002-ben megszerzett ISO 9001:2000 minőségbiztosítási rendszerünk, melyet évről-évre sikeresen megújítunk, jelenlegi tanúsításunk ISO 9001:2015 szabvány szerinti.

AFR projekten belüli szerep: projektkoordináció, minőségbiztosítás, tesztelés

BANKINFORMATIKAI TANÁCSADÓ, SZOLGÁLTATÓ
BANKINFORMATIKAI TANÁCSADÓ, SZOLGÁLTATÓ

Digitális Banki Rendszerek Kft.

Az elsők között ismertük fel (1998-ban), hogy az elektronikus csatornák kiszolgálásához egy speciális előtétrendszer bevezetése a leghatékonyabb megoldás, és kifejlesztettük a GEBS rendszert (Global Electronic Banking System), amely a különböző elektronikus csatornák közös tranzakciókiszolgálójaként került bevezetésre. A kártyatranzakciók mellett mobilbank, telebank és ügyfélterminál rendszereket szolgált ki.

Cégünk, a Digitális Banki Rendszerek Software és Hardware Fejlesztő Kft. 1992-ben alakult. A pénzintézeti múlttal rendelkező, így banki és banki számítástechnikai gyakorlatot szerzett tulajdonosok a cég tevékenységének célját az egyedi igényeknek megfelelő – elsősorban banki felhasználásra fejlesztett – szoftverek fejlesztésében, saját ötleten alapuló célhardverek és eljárások kidolgozásában, a nemzetközi piacon megjelenő trendek naprakész követésében és adaptálásában határozták meg.

Rendszereink értékesítésével feladatunkat nem tekintjük befejezettnek. Garanciális és garancián túli szervizellátással, átalánydíjas karbantartási, maintenance és teljes support szolgáltatással, a rendszerek bővítési, fejlesztési javaslataival folyamatosan vevőink rendelkezésére állunk.

Megrendelőink elsősorban a hazai bankvilág kiemelkedő szereplői. Bízunk benne, hogy sikereikhez mi is hozzá tudunk járulni termékeinkkel, szolgáltatásainkkal.

Projektjeink megvalósulását – minőségi feltételeknek és szabványoknak megfelelő termék létrehozása céljából – a minőségbiztosítási vezető végig figyelemmel kíséri. A minőségi munka garanciája a 2002-ben megszerzett ISO 9001:2000 minőségbiztosítási rendszerünk, melyet évről-évre sikeresen megújítunk, jelenlegi tanúsításunk ISO 9001:2015 szabvány szerinti.

AFR projekten belüli szerep: projektkoordináció, minőségbiztosítás, tesztelés

pénzügyi informatikai fejlesztés, elszámolóház

Corvex Üzleti Megoldások Zrt.

A technológiai fejlődés, valamint a pénzforgalmi szokások gyors változásai, a felhalmozott banki és elektronikus banki tapasztalatok esszenciájaként, a GEBS rendszer utódjaként jött létre a General Clearing House (GCH) elszámolóház. A tranzakciókezelő és folyószámlavezető elszámolóház rendszer válasz a modern FinTech kihívásokra, és a gyorsan változó üzleti környezetre.

Az 1994-ben alapított Corvex Zrt. két fő kompetenciája a kis és közepes méretű termelővállalatok vállalatirányítási rendszereinek szállítása, ill. az üzleti folyamatok mély ismeretében végzett projektalapú szoftverfejlesztési feladatok elvégzése. A fejlesztési munkák fő ágazatai a termelő cégek belső logisztikája, termeléstervezés és –irányítás, bankinformatika, biztosítók. A FinTech világ környezetében a legfontosabb termékünk a GCH, az általános célú elszámolóház, amely egy tranzakciókezelő és folyószámlavezető rendszer. A GCH rendszerre több megoldást építettünk fel, így sokoldalúan képes a vállalalatok működését támogatni.

Valljuk, hogy amikor Ön terméket választ, akkor egyben partnert is választ. Ez a döntés legalább olyan fontos, mint a szoftver kiválasztása, hiszen a hosszú távú együttműködés sikere végeredményben az emberi kapcsolatokon múlik. A közös munka során arra törekszünk, hogy egymás kölcsönös megismerésén alapuló, hosszú távú kapcsolatot alakítsunk ki, hogy partnerünk üzleti és szervezeti folyamatait megismerve a neki lehető leghatékonyabb megoldást szállíthassuk.

AFR projekten belüli szerep: AFR előtétrendszer licensz, szoftverfejlesztés, interface-ek, tesztelés

KAPCSOLAT

Bővebb információkért írjon nekünk!
Rate Software and Development 1119 Budapest, Fehérvári út 79. | +36 20 222 9666 | info@ratesoftware.hu